H Coffee Island για δεύτερη συνεχή χρονιά National Champion
των
European Business Awards 2015-2016
Αθήνα, 08 Σεπτεμβρίου 2015. Σημαντική ευρωπαϊκή διάκριση για 2η
συνεχόμενη χρονιά απέσπασε η Coffee Island στα European Business
Awards, καθώς ανακηρύχθηκε National Champion στην κατηγορία «Growth
Strategy of the Year». Τα βραβεία αποτελούν ένα διαγωνισμό υψηλού
κύρους με σκοπό την ανάδειξη της υπεροχής και των καλών και καινοτόμων
πρακτικών των εταιρειών. Τα European Business Awards
απονέμονται ετησίως και υποστηρίζονται από κορυφαίες επιχειρήσεις,
ακαδημαϊκούς, εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης αλλά και πολιτικούς από
ολόκληρη την Ευρώπη.
Συγκεκριμένα,
η διάκριση στην κατηγορία «Growth Strategy of the Year» απονέμεται σε
επιχειρήσεις που παρουσιάζουν την καλύτερη διεθνή στρατηγική οργανικής
ανάπτυξης, επιτυγχάνοντας
εξαιρετικά επίπεδα πωλήσεων και κερδών, με ταυτόχρονη βελτίωση του
μεριδίου αγοράς. Τα European Business Awards, όπου συμμετείχαν 32.000
επιχειρήσεις από 33 χώρες και 678 εταιρείες από όλη την Ευρώπη
απένειμαν τους τίτλους των National Champion στις εταιρείες
οι οποίες και πέρασαν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού δίνοντάς τους το
εισιτήριο για την τελική φάση που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2016,
διεκδικώντας το «ELITE Award for Growth Strategy of the Year».
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island, δήλωσε για τη διάκριση: « H 2η
συνεχής διάκριση της Coffee Island ως National Champion για την
ελληνική αγορά
μας ικανοποιεί ιδιαίτερα καθώς αποδεικνύει την αξία της εταιρείας μας η
οποία στηρίζεται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην παροχή ποιοτικού
καφέ. Στη Coffee Island, προχωράμε με στρατηγική και δημιουργικότητα,
πάντα με συμμέτοχους και πρωτοστάτες τους
εργαζομένους και τους πελάτες της εταιρείας. Στην προσπάθεια αυτή, με
αστείρευτη όρεξη και συστηματική δουλειά, εφαρμόζουμε την εταιρική μας
στρατηγική που βασίζεται στο μότο: ο Καφές έγινε Επιστήμη. Τα European
Business Awards , με την διάκριση που μας
απένειμαν ως μία από τις δυναμικές εταιρείες στην ελληνική αγορά του
καφέ, επιβεβαιώνουν την επιχειρηματική μας επιτυχία και θέτουν υψηλά τον
πήχη για την περαιτέρω ανάπτυξη της Coffee Island».
Το
επόμενο στάδιο των βραβείων προϋποθέτει τη δημιουργία ενός βίντεο το
οποίο θα παρουσιάζει την ξεχωριστή επιχειρηματική ιστορία της εταιρείας
και της επιτυχίας της. Οι κριτές εξετάζοντας
όλα τα βίντεο θα απονείμουν στο καλύτερο δημιουργικό την διάκριση
«Ruban d’Honneur». Εν συνεχεία
οι νικητές θα προχωρήσουν στον τελικό του 2016.
Επίσης, τα βίντεο των
National Champion θα δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα των
European Business Awards
www.businessawardseurope.com
ως μέρος της διαδικασίας της ψηφοφορίας του κοινού, η οποία θα αποφασίσει για τον
«National Public Champion»
κάθε χώρας. Τον τελευταίο χρόνο συγκεντρώθηκαν πάνω από 170.000 ψήφοι
καθώς εταιρείες από όλη την Ευρώπη υποστήριξαν δημόσια τους πελάτες
τους, το προσωπικό τους και συναδέλφους τους όπως άλλωστε και το κοινό.
ΤΕΛΟΣ
Σημείωση για τους συντάκτες:
Η Coffee Island
ξεκίνησε την πορεία της το 1999 με ένα καφεκοπτείο στο κέντρο της
Πάτρας. Από τότε έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό δίκτυο franchise
αριθμώντας σήμερα 270 καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα
Coffee Island αποτελούν σύγχρονα καφεκοπτεία και σκοπό έχουν να
προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό την ολοκληρωμένη εμπειρία του
ποιοτικού καφέ μέσω του espresso bar των καταστημάτων, της ποικιλίας
διαφορετικών ειδών καφέ και της μεγάλης γκάμας αξεσουάρ παρασκευής
και σερβιρίσματος καφέ. Η ποιότητα των καφέδων, που όλοι φτάνουν στα
καφεκοπτεία της αλυσίδας φρεσκοκαβουρδισμένοι από τις μονάδες παραγωγής
Coffee Island, βασίζεται τόσο στην πρώτη ύλη όσο και στην άρτια γνώση
του προσωπικού της εταιρίας και των καταστημάτων
γύρω από τον καφέ, από τον κόκκο στο ποτήρι. Η υψηλή εξειδίκευση στον
καφέ αντικατοπτρίζεται στη μοναδική αρχιτεκτονική κι ατμόσφαιρα που
δημιουργεί ο χώρος ενός καταστήματος Coffee Island δημιουργώντας ένα
μοναδικό συνδυασμό που καθιστά την αλυσίδα πρωτοπόρο
στο είδος της. Για περισσότερες πληροφορίες και για να βρείτε το
πλησιέστερο κατάστημα μπορείτε να πλοηγηθείτε στο
www.coffeeisland.gr.