Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο.

2.8.13

Η ΔΕΗ αρωγός στην ανταγωνιστικότητα της Εθνικής Οικονομίας


Με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, τη δυνατότητα μεγαλύτερων επιλογών από τους πελάτες και τον εξορθολογισμό του ενεργειακού κόστους των επιχειρήσεων, η ΔΕΗ προσφέρει στους πελάτες της, με παροχές στην Υψηλή και Μέση Τάση, δεκαπέντε (15) νέα τιμολόγια – επτά (7) στην Υψηλή Τάση (Υ.Τ.) και οκτώ (8) στη Μέση Τάση (Μ.Τ.). 
Τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ:


· διαμορφώθηκαν μετά από μακρές διαβουλεύσεις και διαπραγματεύσεις με πελάτες,
· ικανοποιούν τις προτάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ),
· ανταποκρίνονται σε διαφορετικά καταναλωτικά προφίλ ζήτησης των πελατών,
· λαμβάνουν υπόψη το μέγεθος της κατανάλωσης και επιπλέον
· ικανοποιούν και άλλα αιτήματα πελατών, όπως χρέωση ισχύος ανά μήνα ή δεκαήμερο και συσχέτιση με το συντελεστή χρησιμοποίησης στη Μ.Τ.
Συγκεκριμένα, με τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ:
· Στη Μέση Τάση (Μ.Τ.) προσφέρονται τέσσερα (4) γενικής χρήσεως τιμολόγια και τέσσερα (4) ειδικά τιμολόγια για μεγάλους βιομηχανικούς κυρίως πελάτες με ετήσια κατανάλωση ανά παροχή μεγαλύτερη από 13 GWh, τα οποία, λαμβάνοντας υπόψη την καταναλωτική τους συμπεριφορά, οδηγούν σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή ρεύματος,
· Στην Υψηλή Τάση (Υ.Τ.) τα νέα τιμολόγια διασφαλίζουν επίσης ανταγωνιστικό επίπεδο τιμής της MWh.
Υπογραμμίζεται ότι, τα τιμολόγια της Υψηλής Τάσης και τα ειδικά τιμολόγια της Μέσης Τάσης προσφέρονται για υπογραφή σύμβασης με ισχύ μέχρι 31.12.2014 και θα έχουν, εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, αναδρομική ισχύ από 1.1.2013.


Στους πελάτες (εταιρείες ή όμιλοι επιχειρήσεων) παρέχεται κλιμακούμενη έκπτωση όγκου για όλα τα τιμολόγια, σύμφωνα με το ύψος της ετήσιας κατανάλωσής τους.

Η ΔΕΗ θα προσφέρει εγγράφως σε κάθε ένα πελάτη της στην Υψηλή και Μέση Τάση τα νέα τιμολόγια προτείνοντας το, κατά την εκτίμησή της, καταλληλότερο για το δικό του καταναλωτικό προφίλ ζήτησης τιμολόγιο, έτσι ώστε οι πελάτες να επιλέξουν τιμολόγιο και να προχωρήσουμε σε υπογραφή Σύμβασης Προμήθειας.





ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ