www.vouli.net

Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Deutsche Telekom: Στρατηγικής σημασίας η επένδυση στον ΟΤΕ - «Ανυπόστατη φήμη» τα περί πώλησης του * Τράπεζα Πειραιώς: Στηρίζει την ελληνική κτηνοτροφία- νέο Πρόγραμμα για μικροχρηματοδοτήσεις αγροτών μέχρι 25.000 ευρώ * Στα 20 δισ. ευρώ ανήλθε το 2022 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα στη χώρα μας * Χρ. Δήμας: Πολύ σημαντικό να συνδέσουμε, ακόμα πιο αποτελεσματικά, τον τουρισμό με το οικοσύστημα καινοτομίας και τις νεοφυείς επιχειρήσεις * Alpha Bank: Προθεσμιακές καταθέσεις με επιτόκιο έως και 3% * ΕΚΤ: Εύρωστες οι ευρωπαϊκές τράπεζες * Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Attica Bank: H Ellington ανακοίνωσε την αποχώρηση της * Lidl Ελλάς: Επένδυση 16,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα * Αύξηση 61,48% παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. * ΣΕΒ: Πλατφόρμα για θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στη βιομηχανία * Την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ των premium mixers Fever-Tree για την Ελλάδα αναλαμβάνει από την 1η Μαρτίου 2023 η εταιρεία 'Αμβυξ. * Hellenic Cypriot Press Agency * Economy, Business * www.vouli.net από το 1980

28.11.11

«Creativity with technology»
Kεντρικό concept της 3D Media

Καθορίστηκε στην ετήσια συνάντηση των στελεχών της





Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011. Η διαφημιστική εταιρεία 3D Media πραγματοποίησε πρόσφατα την ετήσια συνάντηση των στελεχών της στο Mare Nostrum της Ανατολικής Αττικής, όπου αναπτύχθηκε η στρατηγική που θα ενισχύσει το προφίλ της 3D Media και θα τη διαφοροποιήσει σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημιστικές εταιρείες.



Εξελιγμένη δημιουργικότητα, πρωτοποριακά εργαλεία και συστήματα υψηλής τεχνολογίας, είναι το κεντρικό concept της εταιρείας, με στόχο την πλέον αποτελεσματική διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.



Η 3D Media όρισε με σαφήνεια τους βασικούς άξονες της τρισδιάστατης επικοινωνίας που προσφέρει: above the line, below the line και digital. Στη διάρκεια της συνάντησης έγινε παρουσίαση όλων των εξειδικευμένων εργαλείων που διαθέτει για την ανάλυση του κοινού και των μέσων ανά κατηγορία δραστηριοποίησης, αλλά και αποκλειστικών μεθόδων άμεσης και αυξημένης διείσδυσης, όπως το DIRC Model (Direct Impact Radio Campaign).



Τέλος, συμφωνήθηκε η προώθηση της νέας προσέγγισης «creativity with technology» στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ενώ παράλληλα έγινε η παρουσίαση case studies από καμπάνιες όπου αυτή εφαρμόστηκε με επιτυχία.



Τέλος

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ