www.vouli.net

Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Deutsche Telekom: Στρατηγικής σημασίας η επένδυση στον ΟΤΕ - «Ανυπόστατη φήμη» τα περί πώλησης του * Τράπεζα Πειραιώς: Στηρίζει την ελληνική κτηνοτροφία- νέο Πρόγραμμα για μικροχρηματοδοτήσεις αγροτών μέχρι 25.000 ευρώ * Στα 20 δισ. ευρώ ανήλθε το 2022 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα στη χώρα μας * Χρ. Δήμας: Πολύ σημαντικό να συνδέσουμε, ακόμα πιο αποτελεσματικά, τον τουρισμό με το οικοσύστημα καινοτομίας και τις νεοφυείς επιχειρήσεις * Alpha Bank: Προθεσμιακές καταθέσεις με επιτόκιο έως και 3% * ΕΚΤ: Εύρωστες οι ευρωπαϊκές τράπεζες * Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Attica Bank: H Ellington ανακοίνωσε την αποχώρηση της * Lidl Ελλάς: Επένδυση 16,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα * Αύξηση 61,48% παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. * ΣΕΒ: Πλατφόρμα για θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στη βιομηχανία * Την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ των premium mixers Fever-Tree για την Ελλάδα αναλαμβάνει από την 1η Μαρτίου 2023 η εταιρεία 'Αμβυξ. * Hellenic Cypriot Press Agency * Economy, Business * www.vouli.net από το 1980

3.10.11

Η 3D Media προτείνει εξωστρέφεια και νέες μεθόδους επικοινωνίας

Αθήνα, Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011. Μια νέα προσέγγιση επικοινωνίας παρουσίασε η διαφημιστική εταιρεία 3D Media, μέλος του IMCG Group, σε ημερίδα διαφημιστικών εταιρειών που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη της Ισπανίας στις 19 Σεπτεμβρίου.



Στο συνέδριο συζητήθηκε η παρούσα κατάσταση στη διεθνή διαφημιστική αγορά, οι προοπτικές και οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι αλλαγές. Οι εκπρόσωποι της 3D Media ανέπτυξαν μια καινούργια επικοινωνιακή προσέγγιση, στην οποία η σύγχρονη τεχνολογία ενσωματώνεται στη στρατηγική και τα μέσα.

Τρισδιάστατες προβολές, ολογράμματα ανθρώπων και προϊόντων, διαδραστικές οθόνες και επαναστατικές εφαρμογές αλλάζουν ριζικά τη σύνθεση μιας διαφημιστικής καμπάνιας, ενισχύοντας και διαφοροποιώντας αισθητά το διαφημιζόμενο brand. Η πρόταση της 3D Media είχε μεγάλη απήχηση στο συνέδριο, με προτάσεις συνεργασίας, ανάπτυξη διεθνούς δικτύου και πολυεθνικές καμπάνιες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της 3D Media κ. Χάρης Λαούδης που παραβρέθηκε στο συνέδριο δήλωσε: «Περνάμε σε μια νέα εποχή και η διαφήμιση οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες και στις νέες δυνατότητες επικοινωνίας που προσφέρονται. Η 3D Media διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία καθώς και τα πιο προηγμένα συστήματα τρισδιάστατης επικοινωνίας και κυρίως, ένα συνολικό επικοινωνιακό πακέτο που κάνει τη διαφορά».

Σύντομα θα δούμε την εφαρμογή του νέου αυτού concept σε λανσάρισμα προϊόντος

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ