www.vouli.net

Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Deutsche Telekom: Στρατηγικής σημασίας η επένδυση στον ΟΤΕ - «Ανυπόστατη φήμη» τα περί πώλησης του * Τράπεζα Πειραιώς: Στηρίζει την ελληνική κτηνοτροφία- νέο Πρόγραμμα για μικροχρηματοδοτήσεις αγροτών μέχρι 25.000 ευρώ * Στα 20 δισ. ευρώ ανήλθε το 2022 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα στη χώρα μας * Χρ. Δήμας: Πολύ σημαντικό να συνδέσουμε, ακόμα πιο αποτελεσματικά, τον τουρισμό με το οικοσύστημα καινοτομίας και τις νεοφυείς επιχειρήσεις * Alpha Bank: Προθεσμιακές καταθέσεις με επιτόκιο έως και 3% * ΕΚΤ: Εύρωστες οι ευρωπαϊκές τράπεζες * Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Attica Bank: H Ellington ανακοίνωσε την αποχώρηση της * Lidl Ελλάς: Επένδυση 16,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα * Αύξηση 61,48% παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. * ΣΕΒ: Πλατφόρμα για θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στη βιομηχανία * Την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ των premium mixers Fever-Tree για την Ελλάδα αναλαμβάνει από την 1η Μαρτίου 2023 η εταιρεία 'Αμβυξ. * Hellenic Cypriot Press Agency * Economy, Business * www.vouli.net από το 1980

2.10.15

Consumer Price Index for the month of September 2015

Consumer Price Index for the month of September 2015


The Consumer Price Index for September 2015 decreased by 0.57 units or 0.5% to 114.52 units compared to 113.95 in August 2015. This is mainly due to increases in the prices of certain clothing and footwear items, certain fresh fruits and vegetables and electricity. Decreases have been recorded in the prices of petroleum products and airfares.

The rate of inflation for September 2015 decreased by -2.5% compared to -2.7% in August 2015 and -0.9% in September 2014.

For the period January-September 2015, the CPI recorded a decrease of -2.1% compared to the corresponding period of 2014.

The evolution of the Index during the last two months, as well as the percentage changes, compared with last year are shown in the table below:

Categories of Goods and Services
Price Indices (2005=100)
Percentage change (%)
August
201 5
September
201 5
Sept. 2015
Aug. 2015
Sept. 2015
Sept. 2014
Jan.- Sept. 2015
Jan.- Sept. 2014
1.

Food and non-alcoholic beverages
125.36
127.28
1.53
-1.47
-0.28
2.

Alcoholic beverages and tobacco
139.99
139.63
-0. 26
2 . 23
2 . 10
3.

Clothing and footwear
81 . 23
88 . 59
9 . 06
-0 . 47
-0 . 39
4.

Housing, water, electricity and gas
121 . 08
122 . 52
1 . 19
-9 . 50
-8 . 59
5.

Furnishings, household equipment and   supplies
102 . 48
102 . 88
0 . 39
-0 . 51
-0 . 58
6.

Health
123 . 11
123 . 31
0 . 16
0 . 02
0 . 36
7.

Transport
109 . 92
106 . 65
-2 . 97
-5 . 44
-5 . 03
8.

Communication
104.45
103 . 34
-1 . 06
-0 . 96
0 . 60
9.

Recreation and culture
105 . 89
105 . 32
-0 . 54
-1 . 09
-1 . 4 1
10.

Education
127 . 15
127 . 29
0 . 11
-0 . 95
-1 . 56
11.

Restaurants and hotels
126 . 58
126 . 42
-0.13
0 . 40
0 . 12
12.

Miscellaneous goods and services
111 . 21
111 . 40
0 . 17
-0 . 13
-0 . 47


 







General Consumer Price Index
113 . 95
114 . 52
0 . 50
-2 . 53
-2 . 14


____________
2/10/2015

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ