www.vouli.net

Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Deutsche Telekom: Στρατηγικής σημασίας η επένδυση στον ΟΤΕ - «Ανυπόστατη φήμη» τα περί πώλησης του * Τράπεζα Πειραιώς: Στηρίζει την ελληνική κτηνοτροφία- νέο Πρόγραμμα για μικροχρηματοδοτήσεις αγροτών μέχρι 25.000 ευρώ * Στα 20 δισ. ευρώ ανήλθε το 2022 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα στη χώρα μας * Χρ. Δήμας: Πολύ σημαντικό να συνδέσουμε, ακόμα πιο αποτελεσματικά, τον τουρισμό με το οικοσύστημα καινοτομίας και τις νεοφυείς επιχειρήσεις * Alpha Bank: Προθεσμιακές καταθέσεις με επιτόκιο έως και 3% * ΕΚΤ: Εύρωστες οι ευρωπαϊκές τράπεζες * Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Attica Bank: H Ellington ανακοίνωσε την αποχώρηση της * Lidl Ελλάς: Επένδυση 16,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα * Αύξηση 61,48% παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. * ΣΕΒ: Πλατφόρμα για θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στη βιομηχανία * Την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ των premium mixers Fever-Tree για την Ελλάδα αναλαμβάνει από την 1η Μαρτίου 2023 η εταιρεία 'Αμβυξ. * Hellenic Cypriot Press Agency * Economy, Business * www.vouli.net από το 1980

25.5.15

Νέα digital καμπάνια της Coffee Island

Νέα digital καμπάνια της Coffee Island


Αθήνα, 25 Μαΐου 2015 – Μία νέα digital καμπάνια τρέχει στο διαδίκτυο από την Coffee Island με τίτλο "ο καφές έγινε επιστήμη", η οποία ενημερώνει τους καταναλωτές για τον καφέ. Οι τρεις βασικοί πυλώνες της καμπάνιας είναι το ‘corporate for consumers’, το ‘conceptual’ για την ενημέρωση σε θέματα ποιότητας  του καφέ και  το ‘how-to’ για τους ‘home barista,’ δηλαδή την εκπαίδευση σχετικά με την παρασκευή του καφέ στο σπίτι.
Με κύρια συστατικά τον επαγγελματισμό και την υπευθυνότητα, δημιουργώντας μία σειρά διαφημιστικών ταινιών που προβάλλονται στο facebook και το Youtube, η αγαπημένη αλυσίδα των Coffee Island περνάει μηνύματα που την αντιπροσωπεύουν. Από τα πρώτα μηνύματα είναι:
"Kάθε φορά που κρατάς έναν καφέ Coffee Island, κρατάς στα χέρια σου ένα κομμάτι επιστήμης. Γιατί στα Coffee Island παίρνουμε τον καφέ στα σοβαρά. Οι άνθρωποί μας μιλάνε για το τι σημαίνει να είσαι αφοσιωμένος στην τελειότητα" και
"Εσείς βλέπετε έναν καφέ. Στην Coffee Island, όμως, είναι μια ολόκληρη επιστήμη! Οι άνθρωποι της Coffee Island μας ξεναγούν στο συναρπαστικό ταξίδι που κάνει ο αγαπημένος σου καφές μέχρι να φτάσει στα χέρια σου. Coffee Island. Ο καφές έγινε επιστήμη ".
Η digital καμπάνια που ξεκίνησε τον Μάιο θα συνεχιστεί μέχρι το Φθινόπωρο και μπορείτε να ενημερώνεστε συνεχώς για τον καφέ μέσα από απολαυστικά βίντεο σποτ. Κάθε εβδομάδα θα δημοσιεύεται ένα σποτ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι τα μέσα Ιουλίου. Η καμπάνια θα συνεχιστεί από τον Σεπτέμβριο με νέα βίντεο και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Οκτωβρίου.

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ